det som ni vet

nej, jag är fett aktiv.

Namn: Sofie
* Smeknamn: Fia
* - Födelseplats: danderyd BB
- Ögonfärg: grön, tiep.
 * Hårfärg: vet inte riktigt, nästan blont, men ska nog byta snart tror jag.. c:
 * - Längd: 166?
- Skostorlek: 38
Vikt: hehehehe 54 men jag växer fortfarande!
- Höger- eller vänsterhänt: högerhänt jö
- Stjärntecken: lejon, rawr.
- Skor som du bar idag: ja, dom ja, dom står under elementet.
- Rädsla: elaka mammor som luktar illa
- Målsättning: .. fräshhh 
- Din första tanke när du vaknade imorse: heiiiiiiiiiii det e varmt
- När somnade du: somnade i soffan typ, halv 1, i sängen 2 c:
- Pepsi eller Coca Cola: - coccan <3
- McDonalds, Max eller Frasse: Donkisen, fast jag gillar ju frasse. 
- Singel eller dubbeldejt: ingen dejt alls de
- Adidas eller Nike: adidas
- Choklad eller vanilj: choklad, fett kinkyyyyyyy.
- Svär du: fan heller.
- Sjunger du: nej pappa gör
- Duschar du varje dag: nährrruru!
- Röker du: nej jag e nykterist
- Tror du att du någonsin varit kär: nej fan aldrig
- Gillar du skolan: de gör ja int ja ne.
- Tror du på dej själv: Ja jag e frän.
- Blir du åksjuk: jaa, blir du?
- Tycker du att du är hälsosam: nej...
- Gillar du åska: Ja det e lika fränt som mig
- Spelar du något instrument: nehru

Har du under de senaste 30 dagarna:
- Druckit alkohol: nehru de tror jag inte
- Rökt: nej
- Gått på dejt: nää jag har träffat robin c:
- Shoppat: hmm. kanske
- Ätit en hel ask müsli: har ingen müsli hemma ;((
- Ätit sushi: jaa:D
- Stått på scen: ne
- Blivit dumpad: Nej :)
- Skejtat: Nej, det är så jävla mycke snö brädan kommer fram i vår
- Färgat håret: Nepp
- Stulit något: nej

Har du någonsin...
- Däckat eller varit jättefull: fan heller
- Blivit upptäckt under "akten": haha kanske
- Blivit kallad hora: fan heller
I framtiden...
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: old enough
- Namn på barn: bosse
- Ditt drömbröllop: ja det e fett
- Vad vill du bli när du blir vuxen: mogen 

- Antal människor du skulle ge ditt liv för: mig själv
- Antal CD skivor du äger: har bara några gamla hitz for kidz....
- Antal piercings: inga, det e o fett
- Antal tatueringar: nehru, de vill jag inte ha 
- Antal gånger har du varit med i tidningen: vem vet om jag e med i tidningen imorron, då blir det fel om jag skriver här.
- Antal saker du ångrar: en grej.
 

Brukar du...

- Titta dej själv i spegeln? om jag brukar
- Gnälla: bara ibland, fast ja ganska ofta.
- Skrika: nej, om inte mamma typ säger att hon kommer och tar mig
- Sova: nej, bara på soffan när jag e trött
- Ha ångest: nej, bara senaste tiden.
- Vilja dö: nej, det e så ocoolt.
- Drömma mardrömmar: brukade, men drömmer konstiga saker ibland bara. 
- Ta droger: om jag brukar det? nej tar fan droger hela tiden ju.
- Försöka vara annorlunda: jag är annorlunda.
- Klä dig i svart: ibland
- Gå till kyrkan: Nej det va förut det ;)
- Gå i skolan: ja
- Ljuga: ja, eller bara för mamma
- Hata folk: nää:D
- Lita på folk: ja då

När...
- Åt du senast: nån timme sen c:
- Läste du en bok senast: fedt lenge sen aso
- Köpte du något senast: igår
- Svor du senast: vet inte :((
- Klagade du senast: igår:D
- Är det sommarlov: imorron!  

Vem...
- Saknar du: robin ju
- Vill du döda: vädret
- Rörde dig sist: mamma... eu. 
- Vill du slå: ok
- Vill du kittla: Haha
- kramade du sist : robain, igaor
- Vill du prata med: julia, fast jag orkar inte
- Skrek du till sist:
- Vill du vara som: mamma
- Sårade dig senast: mig själv
- Vill du bli galet full med:
- Fick du SMS från senast: robain
- Ringde dig senast: mamma
 

Har du...
- För många vänner: nej
- Förföljelsemani: haha nej neeej..
- Tvångstankar: nja,
- Någon annan psykisk sjukdom: mom says im special
- Skadat någon: inte med flit.. typ..
- Färgat håret: yes paketet
- Brutit några ben: nje.l
- Egen dator: Jes c:
- Gjort bort dig rejält: näfan
- Bra självförtroende: hyfsat


ja, en retar ded bild fick de bli


Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?