Heeeeej

Hej hörni. Var det igår man bloggade eller? Nja. Sorry för det alla trogna 200k+ läsare. Varför bestämmer jag mig för att blogga just nu? Jag vet inte ens. Jag har jobbat heeeela sommaren och det har väl varit sådär, men det blev jävligt nice när lönespec. dök upp i mitt fack på jobbet häromdagen. Då jag jobbat nästan bara kvällar så har det givit massor med OB, så sjukt värt. Jobbade ett 9h pass en söndag och fick 100% OB vilket ger mig betalt för 18h bara för en dag. Bästa handelsavtal<3 bästa flygfyren.

Har inte gymmat och knappt rört mig sen skolan slutade så det har ju visat sig en hel del på min kropp asså. Även fast jag jobbar stående så hjälper ju inte det. Har sedan sist varit hos doktorn antal gånger och min doktor har fastslagit att min kropp inte kan ta upp b12-vitaminer. Detta har lett till vitaminbrist(såklart) och nästa måndag ska de köra ner en slang i halsen på mig för att få reda på orsaken till varför. Har pratats om att jag möjligen är glutenallergiker, hur kul vore det då. Eller att jag har ett obotligt problem med att ta upp vitaminerna så jag måste ta tillskott resten av mitt liv. Nice. Som en gammal tant.

Har ingen aning om när jag bloggade sist men i sommar har jag, trots att jag jobbat mestadels, gjort en hel del. Varit på bröllop, firat födelsedagar, mysiga utekvällar, varit helt otroligt sjukt jävla bakis, umgåtts välbehövligt mycket med mamma och spenderat mer tid med pv än med katten. Hjälpt Johannes flytta och trivts jättebra i hans nya hem, allt e som det ska vara nu känns det som. Har faktiskt haft det riktigt bra och jag hade inte haft något emot att börja plugga nu till hösten. Turismprogrammet som jag kom in på (dock mitt typ 5e val) skickar massa mejl hela tiden om introdagar och annat kul men den platsen får de ge till en reserv. Ville till Västerås och flytta hemifrån men det får vänta till i vinter, blir flygis hela hösten nu.










Sen 2
Dagar tillbaka har jag varit handikappad i min fotknöl och därmed behövt lite kryckor och assistant av pv för att kunna gå. Ringa sjukhuset imorgon och få akuttid, måste passa på medan mitt fripass för gratis sjukvård fortf gäller även om jag spenderar ovanligt mycket tid på sjukhuset för att vara 19 år.

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?