Kompisar

I lördags skulle jag, Moa och lucas gå på prideklubb. Det gick sådär. Första gången vi försökte så var vi inte tillräckligt gamla (20 år) för att komma in, så vi gick och satte oss på På G istället, det va mys. Delade sangria och drack öl. Vid 1-2 tog vi oss tillbaka till klubben, men den här gången vinglade vi och skrattade för mycket när vakten såg så nu fick vi inte heller komma in. Glada ändå dansade vi utanför ett tag innan vi gick tillbaka till G och blev bjukkad på cider tills stängning. Fick hemsläp som följde mig hem så jag slapp gå ensam, ty Lucas. Hemsläpet fick dock stanna på parkeringen och vänta på skjuts medan jag gick upp för den evighetslånga trappuppgången till översta lägenheten. Hade en superlördag och jag mådde överraskande bra dagen efter även fast jag fått skavsår över hela fötterna och hade somnat med både bh och smink på. Ni vet när man bara haft det så bra och vaknar upp och e glad även fast hela huvudet snurrar. Blev nästan rånade dock men det var en nice kväll.
Skrev till Johannes 03:10 eller något sådant att jag var påväg hem. 04:00 var jag hemma, vet inte hur det kunde ta så lång tid från G och hem när det vanligtvis tar typ 10 min men jaja, man måste få leva ibland asså.







Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?