Bakis och A

Äej fyfan hörni. Kammade precis ut håret från torsdagens bravader och blev tunnhårig på köpet. Hade lockat topparna och hade skitmycket hårsprej i lockarna, och på det så spiller Micke ut min drink i mitt hår så har gått runt med drinkkladdigt hår sen i torsdags natt, fyfan vilken enda stor tova det va på huvudet. Har haft håret uppsatt i boll sen igår också så ännu värre ihopsatt. Tog en halvtimme att få ut det men nu så är jag fräsch och som ny igen. Mobergs va helt okej fast jag hade mycket roligare på 100-dagars. Johannes blev dräggig och jag va bara arg hela kvällen ungefär. Ska inte bli full med min kille igen tror jag. Är bara svartsjuk hela tiden då. Vi sov iaf hela fredagen i mammas lilla stuga (förutom en halvtimmes tripp till la farcita) och det va ganska skönt ändå. Åkte hem runt 4 och somnade halv 10 på kvällen med alla kläderna på, fyfan så skönt det va. Vaknade 12 timmar senare kl 10 imorse så det va ju nice. Håller på att kolla Dexter så jag får in min vanliga serie-rytm och är förövrigt stressad över allt med skolan. På tal om skolan så fick jag A i hela svenska nationella. Vi ska egentligen inte få reda på det slutgiltiga betyget i nationella än men när AK hade läst min uppsats och hört mitt tal så var det tydligen inga tvivel om att jag bör få A. Nyanserat och slagkraftigt tal med välkomponerade tekniska hjälpmedel eller vafan. Aja jag är nöjd iallafall för talet gick jättebra! Så skönt att ha det överstökat medan flera i klassen inte ska göra det förrän om 3 veckor typ.

Vi var och våldgästade stackars andre innan klubben i torsdags och det va ganska mysigt. Somnade i hans säng ett tag och va ganska trött men fick träffa gammal snäll kompis så det jämnade ut sig<3
såhär somnade pv lite när vi kom hem till mamma. Ganska mysig ändå.
pv hade skjorta på sig hela kvällen och va jättesnygg<333 Vf har han inte det oftare. Hade fått öl av en kille som kände igen mig från piren på bilden ovan. Den smakade förjävligt så jag gav bort den tyvärr men annars var det ju en snäll tanke.

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?