Gyyyyyyy

När man är lättad över att man ätit upp en godis för att den var så jobbig att äta, är man fet då?
 
Idag var det oppositioner och gymnasiearbete-presentationer hela dagen och det var ganska skönt. Jag hade min opposition på förmiddagen och kunde sen slappa hela dagen då jag inte har min presentation förrän på måndag. So nice. So nervös inför redovisningen. Stå ensam framför hela teknik och ba, hej allihopa :-) kul det ska bli. Älskar att alla har gjort något meningsfullt också så kommer jag där och ba Eh jag har inget mål med den här produkten och den är inte bra för något. Funderade på idag om jag kunde göra om hela arbetet för att det kommer bli så pinsamt att redovisa eftersom jag inte gjort något som är värt att använda.
 
Skitsamma. Håller på att skriva min presentation nu samtidigt som ögonen håller på att gå igen. Är så sjukt jävla trött. Somnar så fort jag blundar. Kan inte sova på nätterna och ligger vaken till 3 för att sedan gå upp 7, funkar inte riktigt. Och nu de senaste dagarna så har jag inte fått ta mina eftermiddags-naps så det där med sömnen går lite sådär. Ska gå och sova snart och sova i en evighet. Vi hörs när drömprinsen kommer och väcker mig om 1000 år.
hur fan ska jag kunna presentera detta som ser ut som bajs

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?