Maaaat

Ni vet när man vaknar och är skitarg för att man drömt något? Jag vaknade 8 imorse efter 4 timmars sömn rålack på Johannes för att han varit otrogen i min dröm. Var så trött så jag kunde verkligen inte avgöra om det hade hänt eller inte. Drömde att han lämnade mig själv hemma hos honom i hans säng medan han åkte till någon brud, och då somnade jag i drömmen. Då är det väl klart när jag vaknar på riktigt och jag ligger där i hans säng med han bredvid att det känns verkligt. Hahah fyfan va arg jag va. Bestämde mig för att somna om ialalfall och när jag fått tillräckligt med sömn så hängde jag med bättre.
Vi hade jättemysig kväll i lördags och hur äckligt och töntigt låter inte det men det va faktiskt mys. Jag kom med nuggets och han bjukkade på nattpizza och Dexter till klockan 4 på morgonen, sån lång natt tsm har vi inte haft på länge och det va behövligt.

Ligger just nu och suktar efter all mat vi åt i Thailand. Älskar kyckling cashew över hela mitt hjärta. Och ännu mer när det kostar 25kr istället för 125kr. Vill ändå åka till Thailand igen, fast själv med Johannes och typ äta och bo fint och åka träbåt in i grottor. Klappa apor och besöka buddhister, det vore nått. Men det får vänta för först är det en tripp till Ullared i sommar som väntar. 4-5 juli ska ajg mamma och hanna åka på roadtrip, kmr bli fun. Ska nog baka pizzabullar igen. Ni kan läsa om förra gången vi va där i mitt arkiv från juli 2013:-) tur att jag bloggat så länge hörni. Läs inte inläggen från juli 2013, de är nog inte så kul. Rensade bort alla gamla inlägg som man blev äcklad av för ett bra tag sen och det va den bästa tidinvesteringen jag gjort på länge. Bloggat 6 år här i augusti hahah hur sjukt e inte det. Hur liten var man inte då, känns som att det e en helt annan person som skrivit de inläggen.
Här e pizzan från inatt som jsg snackade om. Imorse bjöds det på tjocka plättar, riktigt bortskämd.

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?