Spårade inlägget sry

Fyfan vad skönt att gymnasiearbetet är över. Presentationen kan vara det värsta jag gjort i presentationsväg även om det inte var så farligt. Skakade så mycket så jag nästan tappade mitt manus. Beslutade mig då istället att lägga ner manuset och skita lite i det och freestyla. Presentationen skulle varit 10 min men min var nog snäppet kortare. Tror inte det spelade sån jättestor roll, hoppas bara att allt är godkänt och att jag är färdig med det här för gott.

Något mer som är skönt är att det bara är 3 dagar skolvecka och 4 dagarshelg. Behöver verkligen det för att komma ikapp. Ska på intro på flygis imorgon och sen kanske Mobergs efter det, även om jag inte riktigt förstår temat på skivan och kommer klä mig som vanligt. Hoppas pv kommer och hämtar på natten sen så man får mysa. Den jäveln har skolkat skolan 2 dagar nu för att han inte tyckt det var värt att gå i skolan, hur kul är det då. Han va inte ens och stöttade när jag skulle hålla min presentation som jag va så nervös över. Kanske lite skönt att han inte är där för då kan man bara tänka på sig sj men så jävla segt att inte ha någon att slänga ur sig alla spontana kommentarer till. Biodejt snart hoppas jag, vore mysigt. Och fyfan hur glad är man inte över att det förflutna är det förflutna. Kollade igenom min papperskorg på macen som jag typ inte rensat sen jag fick datorn 2012 så det var ju en hel del skit som låg i korgen. Kollade igenom snabbt innan jag rensade den, ville rysa och kräkas på samma gång. Ne fy. Fast allt är inte dåligt med det förflutna heller såklart, slappa kvällar med My och spontana fina sms från Tova tänker jag inte slänga i någon papperskorg. Sånt får man inte ångest över. Kanske någon slapp kväll var lite väl överdriven men det var fortfarande kul.
Hahahah den här bilden liksom. Fyfan va elaka vi va den kvällen men ändå så glada.
och det här va inte ens så längesen men so cozy det va. Även om matköerna blev 2 km långa tillslut.

Tur att man har bilder så man inte glömmer bort allt det bra. Det väger nästan upp för de mindre bra bilderna. Följ mig på Twitter föressten @soffanlol

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?