Suck

Jag har börjat välja mina strider på senaste tiden och det har varit väldigt skönt. Märkte innan att jag var sån att jag bråkade typ om vilken kniv man ska skära grönsaker med, som om det skulle vara jätteviktigt. Men sen insåg jag att det kan vara det onödigaste när jag märkte andra göra det, man ba pls lägg av och ge dig nån gång. Folk som ba Asså e fett envis och ska alltid ha rätt hihi:P ja käften och välj dina strider istället så du inte står när och har värsta bråket med någon om något jättelitet. Typ saker som inte spelar någon roll alls överhuvudtaget om 5 minuter kan vara det viktigaste som finns att övertala någon att man har rätt om för stunden. Nä fyfan har verkligen börjat prioritera vad som är värt att bråka om, orkar inte ens bråka om radion på morgonen med Johannes eftersom att det egentligen inte spelar någon roll alls så fort vi slutat åka bil. Låter han välja så blir han nöjd och så slipper jag göra honom arg. Man blir automatiskt grinig så fort man ska ha allting på sitt sätt eller ska ha rätt i allt. Skitjobbigt. Prioritera om problemet är viktigt och om det inte är det, skit i att stå och skrika på någon då. Tack för mig.
den här kvinnan älskar doritos

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?