fknandskks

Tjo katt len. Jag kollar på Matchmaker millionaire eftersom alla bra kanaler försvunnit :--) vad gör man ens. Ska snart slå på masterchef på datorn så man hänger med lite i programmen iallafall.
Denna vecka har jag jobbat, städat, lagat simpel mat, varit sällskap åt gamla tanter & gubbar, flyttpackat, packat till idre, somnat & vaknat bredvid min kisse som jag efter inatt inte kommer sova med på en vecka.
Hur ska Robban överleva när jag flyttar. Han blir ju så grinig om jag inte är hemma på 2 dagar, tänk när jag inte e hemma knappt alls. Tussen :(((<333 :)
 
Jag trivs iaf hyfsat på mitt nya jobb. Vissa är såklart mer favvo än andra, & tkr det är lite läskigt att åka hem till nya kunder som man aldrig träffat förut. Och dom ba Vem e du! och man ba hehe :) sofi :) ska städa här. Dom: JAHA VÄLKOMMEN SOFIA !!!!!!
Eller så skriker dom på en att man är dum i huvudet, det fick man ju höra häromdagen. 
ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET ELLER? HELT JÄVLA INKOMPETENT E DU!!!!!
man ba jaha kul att du e tacksam över att man kommer även fast det inte var planerat på dagens schema.
Kram på er. De flesta är faktiskt snälla bara man tofflar för dom och är så snäll som det bara går fast de själva är otrevliga. Tur att man är van att hantera kunder på flygis va.
 
Nu ska jag gå & städa ur bilen inför idre på söndag. Imorgon har jag bara 2 kunder och det ska bli så skönt :') Har dock fått en finne på hakan och det e inte så kul. Beställde skor från Nelly i onsdags och dom ba Nu har vi skickat!! :) fortf inte kommit fett besviken, ville ha med skorna till idre pga de va varma kängor. Skönt det hade varit.
Hade

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?