Hallå hallå

Han kanske kan hjälpa oss att ta ner björken? HALLÅ HALÅåå
 
Hej kompisar. Att jag ärligt haft 5 besökare idag och inte bloggat på över 4 månader, hängivna ni e <333
det har hänt massor i mitt liv på 4 månader fast ändå inte mycket alls. Jag har bokat spontanresa till egypten och varit där, klubbat & hängt med söta vänner massor, jobbat oändliga timmar på flygis, tatuerat mig, varit i linköping, firat jul & nyår, antagligen skämt ut mig, kört på en bil, myst med robban, åkt skidor och bott hos pv så gott som all min lediga tid. Och så har jag mått förvånansvärt bra jämfört med tidigare månader. Blev utredd för B12-vitaminbrist för snart ett år sedan & min doktor fastslog för någon månad sen att hon inte kan hitta någon anledning till min brist så jag käkar tillskott när jag kommer ihåg och det mår jag bra av. Faktiskt haft det helt okej. Allt som skett bör väl mina hängivna fans redan veta då jag faktiskt har ett mer aktivare liv på insta & twitter, follow me pls.
 
Just nu är jag arbetslös och sitter i pv's soffa medan han sover bredvid. Flygis bestämde att de bara vill ha mig som timvikare, "vi ringer dig :)". Ok, jag väntar här hemma med obetald jour då. Försöker söka varenda möjliga jobb men det e verkligen 0% chans att få ett jobb via arbetsförmedlingen. What to do. Va påväg att flytta hemifrån men e ju arbetslös så det verkar dumt. Har 100% fritid över nu så kan väl nästan lova att börja blogga igen då. Önskar bara att jag inte valt ett sånt töntigt bloggnamn när jag va 13 år.
 
Tips: The 100 på netflix. Säsong 1 & 2 finns på amerikanska. 7/10
Anita skrev

Hej!
Jag har haft långvarig brist på bl.a vitamin B12. Något som hjälpt mig väldigt mycket och som rättat till mina värden idag var när jag hittade denna blogg och började förstå hur allt hänger ihop, genom att ta del av både inlägg och böcker som rör ämnet vilket jag kan rekommendera att fler gör.
Här är en länk dit: http://gluten-celiaki.blogspot.se

Mvh Anita

Den 2016-07-05 klockan 09:15:56.

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?