Is it too late now to say soooorryyyy

Jag e ledsen hörni, men inte fan går det att blogga när man jobbar 8-18 varje dag, nä fy det glömmer man ju bort.
Jag trivs iaf!! Tanterna och gubbar är söta (flesta) och jag lagar väl mest mat, städar & kollar blodsocker. D e chill. Börjar dock bli lite långtråkigt efter bara en vecka men hoppas para kommer in senare. Det som suger är att vi måste ha samsung på jobbet men Sofi har iphone så jag kan inte logga in hos kunder utan måste efterregistrera allting :-) och allt tar mkt längre tid. Så hörni om nån har en samsung över/bortskänkes/billigt så tänk på mig för jag behöver en<333

Skulle klubbat idag men ska fara till Gävle imorgonbitti så det blidde inget, tråkigt. Men snart ska jag till Idre och då kan man klubba :)<3

Jag köpte ett bord igår!

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?