vg

 
ey tjo. Vgd jag? Vgd ni? Dra å bada vilket väder det är, sånt där väder så man verkligen inte ska lämna sin bil ute i 4 dagar för då kommer den inte synas under all snö sen. Vet ni vad jag har gjort, haft min bil stå ute hos mamma i 4 dagar. Fick skotta ur den idag :( ärligt inte gjort så mycket sen jag blev arbetslös, va på bio med bejban igår och StAr wars va helt ok. Lite mycket krig och lite lite story. Som i walking dead ungefär fast tvärtom.
 
Har mörka ringar under ögonen fastän jag mest vilar, hur kan man egentligen va så obotligt trött? Är partysugen men på förmiddagarna vill jag helst bara spendera i sängen. Sickt hur lat man blir när man inte har något man måste göra :///
KAn nån bjukka på en thailandresa lr. eller iaf morötter för det e jag sugen på ska jag säga er. Haft ett obotligt sug på morötter senaste dagarna.
 
Imorgon ska jag försöka ta mig hem från mamsen till lohärad. Va nästan omöjligt att ta sig från hallsta idag, men man får väl leva life och chansa på att det går bra. 

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?